7 Ekim 2012 Pazar

Tenha Ağıtlar / Ağladım...




















Tenha Ağıtlar / Ağladım…

Dertli türkülerin en ayazında,
Sensiz hayallere aktım ağladım.
Hüznün baharında sevda yazında,
Hasrete türküler yaktım ağladım…

Bilsen ne sitemler düştü dilime,
Bülbül küsüp gitti gonca gülüme,
Özlem silahını alıp elime,
Kalbime bir kurşun sıktım ağladım…

Ne yaptımsa sensiz yüzü gülmeyen,
Çağırsam ardımca koşup gelmeyen,
Avunmak bilmeyen susmak bilmeyen,
Bu hırçın gönlüme baktım ağladım…

Seni senden bilip aşk sandım diye,
Verdiğin her söze aldandım diye,
Kanlı gözyaşıma sen bandım diye,
Ben benim hatrımı yıktım ağladım.

Geceler sessizdir şimdi burada,
Ruhum sancılanır hoş bir yarada,
Gönlümden gönlüne bakıp, arada
Hüznün mihrâbına çıktım ağladım.

Ne kaçıp kurtuldum ne geldin geri,
Söyle neydi sence aşkın ederi,
Terk edip gittiğin o günden beri,
Bensiz aynalardan bıktım ağladım.

Köle düştü ömrüm sen kafesinde,
Ben varken, sen oldum her nefesimde,
Sensiz saatlerin hasret sesinde,
Ben benim canımı sıktım ağladım.
Senden kalan beni yaktım ağladım…

YusuF Mescioğlu
Altıekimikibinoniki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder