20 Eylül 2011 Salı

Eylül...



















Eylül…


Sabrıma kahırlar ektin bak yine,

Sen hangi yürekte neşesin Eylül…

Bahçemde güllerin saçı ak yine,

Hicrette iç çeker, lâl oldu bülbül…


Ben seni yâr bildim gurbet yurdunda,

Sen beni kışlara terk ettin Eylül…

Ben hep boynu bükük kaldım ardında,

Gönlüme hasreti zerk ettin Eylül…


Kahrım da sendeydi mutluluğum da,

Her yıldönümünde sen vardın Eylül…

Öyle ki şen şakrak çocukluğumda,

Yaprak döktün diye sakardın Eylül…


Yâd’ına tutundum geçen günlerin,

Sen yâd’ı yad ettin ömrüme Eylül…

Teessürle geçti hüsn-ü zanlarım,

Girdim yalnızlığın emrine Eylül…


Sırrına erince ben son baharın,

Karıştın gözümün yaşına Eylül…

Kaçıp kurtulurum diyorken yarın,

Yazıldın sen mezar taşıma Eylül…


Yusuf Mescioğlu

Ondokuzeylülikibinonbir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder