6 Ocak 2010 Çarşamba

Hecelerin Hükmü...


Hecelerin Hükmü…

Hüzzam bir yanılgıdır gözlerimde hayalin.
Ah düşer yüreğime tutuşur içim benim…
Kalbimde sen olurken bana yabancı halim.
Anladım seni sevmek, ömürlük suçum benim…

Yüreğim damla damla akıyor gözlerimden,
Son hayal rıhtımından göç eyledi martılar…
Hayaline kapılıp koşarken izlerinden,
Beni koynuna aldı hüzünlü karartılar…

Yokluğun doldururken yüreğimi kan gibi,
Bir yolun düğümünde nemlenir bakışlarım.
Hasreti yudumlarım zehr-i baldıran gibi,
Yine senden habersiz sen olmaya başlarım…

Hasretinin ufkunda dâre çekilir şiir,
Sükûtuna düşerim söylenmemiş sözlerin,
Bir gün göçüp gitse de hecelerden bu şair,
Unutma ki kalbinin sahibidir gözlerin…
Unutma ki ömrümün son anıdır gözlerin…

Yusuf MESCİOĞLU
05.01.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder